תכנון ועיצוב גינות פרטיות

אומרים שחכם לא חוזר על טעות פעמיים, אבל האמת היא שחכם הוא מי שלומד מטעויות של אחרים. ההמלצה של י היא להשקיע בתכנון חוץ מדויק ומוקפד במקביל לתכנון הבית, כך תהיה לכם ביד 'תכנית על' של הגינה עליה חלמתם, אותה תוכלו להקים בזמן שנוח לכם מבחינה כלכלית, מבלי להתפשר על החלום.

בשעה טובה קניתם בית פרטי עם גינה, הגשמתם את החלום!  

עברתם דרך ארוכה עם אדריכלית או מעצב פנים שהתאימו את הבית בדיוק לסגנון ולרצונות שלכם.  עברו שנתיים - שלוש, והנה קיבלתם מפתח ועברתם לבית מ-ש- ל-כ- ם!  

שמי ידין זילברשטיין ואני עושה את מה שאני הכי אוהב לעשות- מעצב ומתכנן נוף.  

לא פעם יצא לי לפגוש לקוחות בדיוק בשלב המרגש והקצת מתסכל הזה,  

הדירה מוכנה ומושלמת מבפנים, אבל בחוץ...  

ברוב דירות הקבלן אין התייחסות כלל לתכנון מרחבי החוץ, למעט נקודת גז, מים וריצוף.  

אדריכלים ומעצבים מקצוענים ימליצו ללקוחותיהם לתכנן עם אדריכל נוף או מעצב חוץ את גינתם,  אחרים לא מספיק מתייחסים לתכנון החוץ בשלב העיצוב והלקוחות שמגיעים אלי מבינים את הפספוס  רק בדיעבד... חלום הגינה מצטמצם לתכנון החסר שנוצר.  

נוסף לכך, ההוצאות הרבות שמתלוות לקניית בית מביאה אתכם להבנה ש"את הגינה נתכנן בהמשך,  עד שנחסוך עוד קצת כסף". בפועל הדחייה הזו מביאה להוצאת כספים כפולה ומיותרת על הקמת  תשתיות שניתן היה לבצע מבעוד מועד, ולא פחות חשוב להתפשרות עיצובית לאור התשתיות  הקיימות ולדיסהרמוניה בין הבית לגינה או למרפסת.  

אומרים שחכם לא חוזר על טעות פעמיים, אבל האמת היא שחכם הוא מי שלומד מטעויות של  אחרים.  

ההמלצה של י היא להשקיע בתכנון חוץ מדויק ומוקפד במקביל לתכנון הבית, כך תהיה לכם ביד  'תכנית על' של הגינה עליה חלמתם, אותה תוכלו להקים בזמן שנוח לכם מבחינה כלכלית, מבלי  להתפשר על החלום.  

אפיון צרכי הלקוח ו'תכנית על'  

הגינה הביתית היא מרחב משמעותי בחיינו. הוא שמעניק לנו רוגע, שלווה וזמן איכות משפחתי.  

לפני תכנון ועיצוב גינת החלומות יש לאפיין באופן מדויק את הצורך, הסגנון העיצובי וההרגלים  המשפחתיים, כדי לספר את סיפור הגינה שלכם, זה שמתאים אך ורק לכם!  

באמצעות האפיון ניתן לדייק אילו אביזרים, צמחים, חומרים, וטקסטורות נכונים לכם ולבית. 

לעיתים ההוצאות הגדולות על קניית הבית ועיצוב הפנים, מצמצמות עבורכם את התקציב לגינה או  למרפסת. כדי שחלום הגינה לא יתפוגג יש צורך ב'תכנית על' כזו שתגיעו איתה מוכנים לשלבי בניית  הבית. תכניות עבודה סדורות ומפורטות למרחבי החוץ, שיחסכו לכם הוצאות מיותרות בעתיד ויתנו  לכם את האפשרות להקים את הגינה בצורה ממוקדת.  

'ידין זילברשטיין עיצוב נוף' - סטודיו המתמחה בעיצוב, תכנון, הקמת גינות וביצוע כלל עבודות החוץ  למגזר הפרטי .  

עיצוב מרחבי החוץ בהתאם לרצונות הלקוח וחלומות יו, הם שמניעים אותי בכל פרויקט, להתייחס אליו  כייחודי ואין שני לו. על מנת לייצר הרמוניה בין אדריכלות הפנים לבין עיצוב החוץ, הסטודיו מקפיד על  תכנון של כל פרויקט בשיתוף פעולה מלא ובדיאלוג פתוח עם הלקוח והאדריכל.  

אשמח לעצב ולתכנן אתכם ביחד, להיות שותף להגשמת חלום מרחב החוץ המושלם והמדויק  עבורכם. אני מאמין במתן ליווי צמוד ואישי בכל שלב, החל מתהליך התכנון המפורט והביצוע  המוקפד, ועד ל שתיית כוס קפה משותפת בסלון החוץ שלכם.  

שלכם, ידין